Na český trh vstupuje jedna z největších spotřebitelských kampaní s výhrami v hodnotě 10 milionů korun
Ve známých hračkářstvích Bambule, Sparkys a HM Studio nyní můžete při nákupu hraček vyhrát zajímavé ceny a navíc svým nákupem pomoci nemocným dětem. V nové spotřebitelské kampani skupiny Wormelen group budou zákazníci za své nákupy odměňováni výherními losy - zvanými loSOSy - se soutěžním kódem, který jim na webových stránkách následně přinese náhodnou odměnu. Ve hře jsou hračky, ale i luxusní vůz, notebook, tablety a chytré telefony. Za sdílení výherních loSOSů na sociálních sítích pak poputuje část hraček nemocným dětem do Nemocnice Na Bulovce.
Snahou projektu je vytvořit nový hravý koncept, který bude zákazníky nejen odměňovat, ale především bavit. „Naše hračkářství spojila síly s Rondo.cz, inovátorem v oblasti věrnostních programů, a vytvořili jsme společně spotřebitelskou kampaň, která si klade za cíl přinášet lidem spoustu zábavy, odměňovat věrné zákazníky a podporovat tradiční hračkářství. V neposlední řadě také samozřejmě chceme pomoci nemocným dětem. Jsme přesvědčení, že nová kampaň bude bavit malé i velké,“vysvětluje Petr Homolka, majitel Království hraček Bambule, Sparkys a HM Studio.
Zákazníci vybraných hračkářství budou za své nákupy odměňováni výherními losy, tzv. loSOSy. Po zadání soutěžního kódu na webových stránkách se objeví jedna z mnoha náhodných výher. Na seznamu je velké množství hraček, ale také speciální herní Rondony, za které si je možné vysoutěžit například luxusní vůz, notebook, tablety, chytré telefony a mnoho dalších cen.„ Spotřebitelská soutěž má i charitativní přesah, za sdílení výherních loSOSů na sociálních sítích poputuje část hraček nemocným dětem," upozorňuje majitel Království hraček s tím, že hračky se dostanou do Nemocnice Na Bulovce.
Podle Martina Šalka, tiskového mluvčího Nemocnice Na Bulovce, je inspirativní, když prosperující firma vrací společnosti část svého úspěchu: „Tím spíš, když se jedná o nemocné děti, které si pozornost a speciální péči zaslouží. Spolupráce s Královstvím hraček si vážíme a těšíme se, až začneme dětem hračky rozdávat.“
Pokud tedy v nejbližší době plánujete nákup hraček, nakupujte tam, kde máte možnost nejen vyhrát, ale zejména přispět na dobrou věc. Vždyť i název výherních losů upozorňuje, že pomáhat je nejdůležitější. Jde o slovní hříčku kombinující hravost stíracích losů a voláním o pomoc „SOS“, prostřednictvím kterého bude loSOS pomáhat nemocným dětem.
Tweet |